პროექტის მოკლე აღწერა:
პროექტში აღწერილია ძველი კულტურის ძეგლის ,,ოხვამეკარის''ისტორია.რატომ ხედავდნენ კომუნისტები ,,ოხვამეკარს''როგორც მხოლოდ კულტურულ ძეგლს და არა, როგორც რელიგიურ ძეგლს.
პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები შეადარებენ საბჭოთა რეჟიმს დღევანდელ წყობას.
მოსწავლეები შეადარებენ ნ.წულეისკირის ,,დავით აღმაშენებლის ქვას"ჰაგიოგრაფიული ჟანრის ნაწარმოებს(,,გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება).
მოსწავლეებიგაავლებენ პარარელს ,,პანტეს"' პრინციპულობასა და ,,ოთარაანთ ქვრივის"პრინციპულობას შორის.
მოსწავლეები ისაუბრებენ დავით აღმაშენებლის შესახებ.გააცნობენ აუდიტორიას ისტორიულ ცნობებს დავით აღმაშენებელზე.
მოსწავლეები იმსჯელებენ 60–იანი წლების საზოგადოებაზე.რა იყო ის რაღაც, რაც ხელს უშლიდა გრიშა ფეტელავას,ვაჟოს,ბუჭუს,ანდრის და მათ თანამოაზრეებს იმაში,რომ აღესრულებინათ დათიკო ვასილიჩის სურვილი?
მონაწილეთა ასაკი:16–17წელი
ვადები/ხანგრძლივობა:ორი კვირა
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:ბლუმის ტაქსონომია.ვენის დიაგრამა.ტე დიაგრამა.ვიცი,მინდა ვიცოდე,ვისწავლე.დროის დიაგრამა.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძება, შეიქმნას:გავაკეთეთ გაზეთი.მოსწავლეებს გამოუმუშავდათ შედარებისა და პარარელების გავლების უნარ–ჩვევა.განუვითარდათ ტექსტზე მუსაობის უნარ–ჩვევა.მოსწავლეებმა შესძლეს ინფორმაციის მოპოვება.გამოუმუშავდათ ინფირმაციის დახარისხების უნარ–ჩვევა.მოსწავლეები გაიგებენ, რომ ,,ოხვამეკარი"არის სულის ნავტსაყუდელი და არა მარტო კულტურული ძეგლი.
სამუშაო ენა:ქართული
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
პროექტის ფასილიტატორი:ანა გოგავა
ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:gogava.lazare.ana@gmail.com
No comments:
Post a Comment